ساحل ارام

عمومی

ساحل ارام

عمومی

بی نیاز

به نام خدایی که بی نیاز از من است و مرا به سوی خویش می خواند حال آنکه

من محتاج اویم وهرگز صدایش نمی کنم ...

به نام خدایی که نخوانده اجابتم می کند ، حال آنکه او بارهامرا خوانده و دعوتش

را بی پاسخ گذاشته ام ...

به نام خدایی که با من آنچنان از سر عشق است که گویا جز من بنده ای ندارد ،

حال آنکه من با او آنچنان از سر قهرم که گویا هزاران خدا جز او می شناسم ...

به نام خدایی که مرابا تمام حقارتم بزرگ میدارد حال آنکه من لجوجانه چشمهایم

را بر عظمتش بسته ام و چیزی نمی بینم ...

به نام خدایی که در همه وقت یار من است ، حال آنکه من تا گره کارم گشوده

میشود دیگر فراموشش می کنم ...

چقدر خوب که اینهمه صبوری ...

چقدر خوب که من تو را دارم ...

چقدر خوب که اینهمه دوستم داری ...

چقدر خوب که از من ناامید نمی شوی ...

چقدر خوب که همیشه نگران منی ...

چقدر خوب که من همیشه تویی را دارم که منتظرم هست ...

و چقدر بد که من همیشه عادت کرده ام خوبها را بیشتر برنجانم ..


من ندانم که کی ام....!

من فقط می دانم..
که تویی شاه بیت غزل زندگی ام.
نظرات 5 + ارسال نظر

سلام به وبلاگ من سر بزنید

مرجان 1386,11,21 ساعت 20:51 http://eadeh.blogsky.com

خیلی قشنگ بود

عالی بود کلی آرامش داد بهم این نوشتت
حرفای دلمو زدی عزیز
خدا پشت و پناهت باشه
خدا هیچ کدوممون را تنها نذاره
مراقب خودت باش
بای بای

دئنا 1387,01,01 ساعت 20:10 http://www.de-ena.blogfa.com

سلام
خوبی؟
از این دو تا جمله خیلی خوشم اومد
حرفای دلم بود:
خدایا

چقدر خوب که اینهمه صبوری ...

چقدر خوب که من تو را دارم ...

salam az hame dostan davat mikonam jahate didane veblog va gozashtane nazaraton maro khoshhal konid merc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد