ساحل ارام

عمومی

ساحل ارام

عمومی

رمضان و رحمت و بخشش

سلام

 

دلت را خانۀ ما کن


مصفّا کردنش با من

 

بیا درد دل افشا کن

 

مداوا کردنش با من

 

اگر گم کرده ای اِی دل کلید استجابت را


 

بیا یک لحظه با ما باش ، پیدا کردنش با من

 

بیفشان قطرۀ اشکی که من هستم خریدارش

 

بیاور ذرّه ای اخلاص ، دریا کردنش با من

 

 

اگر درها به رویت بسته شد دل بد مکن ، باز آ

 

درِ این خانه دق الباب کن ، وا کردنش با من

 

بمن گو حاجت خود را اجابت می کنم آنی

 

طلب کن هر چه می خواهی ، مهیا کردنش

 

با من

 

چو خوردی روزی امروز ، ما را شکر نعمت کن

 

غم فردا مخور ، تأمین فردا کردنش با من

 

 

به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان

 

بخوان این آیه را ، تفسیر و معنا کردنش با من

 

 

اگر عمری گنه کردی ، نشو نومید از رحمت

 

تو توبه نامه را بنویس ، امضا کردنش با من

 

 

خدای مهربونم خدای خوبم به خاطر تمامی داده ها و

 

نداده هایت ممنونم

 

چنانم کن، که میخواهی


مرا آن کن، که میدانی

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1386,06,21 ساعت 18:55

خدا از دهنت بشنوه
ان شاالله هممون قبلش میریم مسابقه ماست خوری

یوسف 1386,06,21 ساعت 18:56 http://afkarema.blogfa.com

پایینی منم
یادم رفت اسم بنویسم

گر صدبار توبه شکستی بازآ

سلام بسیار زیبا و پر از حرف بود یا مفتاح الابواب کمکم کن امیدوارم دعام کنی یادت نره مخصوصا موقع افطار

سلام دوست خوبم .
خیلی خیلی خوشحالم که تونستم به وبلاگتون بیام و از مطالبش استفاده کنم و تشکر میکنم بابت محبتی که نسبت به من (فردای بهتر ) دارید . امیدوارم که همیشه مطالب قشنگ و مثبت برای خوانندگانتون بنویسید .
به امید فردای بهتر .
فردای بهتر همراه همیشگی شما خواهد بود .
آبی و قدرتمند باشید .

شنام شنام

ما اومدیم

جاتون خالی یه عالمه بهمون خوش گذشت

همه جا لفتیم یه عالمه هم با دولبین بابایی عکش انداختیم

گشنگتلینش لو هم گذاشتیم تو پست جدید

سلام.
فرا رسیدم ماه مبارک رمضان را به شما تبریک می گم و امیدوارم این ماه ماه هدایت همه ی ما باشه و بتونیم راه سعادت را در این راه بدست بیاریم.
موفق باشید

رضا 1386,06,22 ساعت 11:45 http://miadgahakhar.blogfa.com

سلام عزیزم
ببخشید که اینقدر دیر اومدم آخه من چند روزی نبودم
اژ قشنگی بود نماز روزه هاتون قبول
بای

یا علی.

سلام ممنون که میای وبهم امید میدی دعام کنید یادت نره پای افطار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد