ساحل ارام

عمومی

ساحل ارام

عمومی

اعتماد

به چه کسی اعتماد کنیم ؟

به کسی که خوب حرف میزند ؟ 

به کسی که خوب و اهل عمل است ؟

 

خدایا آسیب دیده ام . رنجیده ام

اما آنچه آسیب دیده است نفس من است

ضمیر ناپایدار من . غرور. تمنا .نفرت و خشم من

ضمیر پایدار من هر ضربه را با دعا پاسخ می دهد و می گوید:

" خدایا آنها را عفو کن چون نمی دانند چه می کنند "

خدایا یاریم ده تا با ضمیر پایدارم یکی باشم.

نظرات 3 + ارسال نظر

ابراهیم ادهم :
او عقیده داشت که حکومت بر نفس بسی بهتر از حکومت بر یک قوم است. از سخنان مشهور اوست: "تأمل، حج عقل است".

ممنونم از حضورت سید عزیز

سلام به ابجیه گلم ساحل خانم خوبی ؟

ببین گلم من اپم و منتظر حظور گرم تو

بای بای

سلام. خیلی استفاده کردم واقعا زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد