ساحل ارام

عمومی

ساحل ارام

عمومی

میدانم می آئی

سلام

 

نمیدونم این شعراز کیست ولی خوشم اومد

 

شما هم بخونید

 

 

ماه من غصه چرا؟

 

 

آسمان را بنگر ،که هنوز ،بعد صدها شب و روز

 

 

مثل ان روز نخست

 

 

گرم و آبی و پر از مهر ،به ما می خندد!

 

 

یا زمینی را که دلش از سردی شب های خزان

 

 

نه شکست و نه گرفت!

 

 

بلکه از عاطفه لبریز شد و

 

 

نفسی از سر امید کشید

 

 

و در آغاز بهار ،دشتی از یاس سپید

 

 

زیر پاهامان ریخت،

 

 

تا بگوید که هنوز ،پر امنیت احساس خداست !

 

 

ماه من،غصه چرا؟!                         تو مرا داری و من   

 

 

      هر شب و روز،     آرزویم ،همه خوشبختی توست!   

 

 

      ماه من !دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن

 

     کار آنهایی نیست ،که خدا را دارند…

 

به امید اینکه تو بیائی

 

نیمه شعبان مبارک

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام ...چطوری؟

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.

آپ کرددددددددددددددددددددددددددددددممممممممممم
بدو بیا که منتظرم
راستی وبلاگ قشنگی داری پیش منم بیا

یا صاحب الزمان ادرکنی
الغوث الغوث الغوث
العجل العجل العجل
الساعه الساعه الساعه

[ بدون نام ] 1386,06,02 ساعت 00:40

حتی اگر از من دور باشی عشقت در قلب من وجود دارد

همیشه با تو هستم

آپ کردم بیا[گل]

اون من هستم که اپ کرده بیا در ضمن مینویسی خوب خبر بده

یوسف 1386,06,02 ساعت 15:14 http://afkarema.blogfa.com

وقتی داشتم سخنرانی استاد
محمد علی انصاری رو که سال پیش همین موقع ها
ضبط شده بود به این نتیجه رسیدم که چیزی تا ظهور
قریب ترین امام نمونده چون تموم نشانه هاش در شرف
اقدامن مثل همجنس بازی > بی ارزش شدن جان انسان ها و...
تنها چیزی که میتونه مهم باشه اینه که یه کوچولو فکر کنیم
اگه آقا بیاد ما جز کدوم دسته ایم ؟
در ضمن ازنظر شرعی ۱۳ شعبان تولد منه و سال دیگه هم
مکلف میشم اسمم هم از همین گرفته شده
راستی من سید هم هستم مثه تو !

سلام از اظهار نظرت ممنون

[ بدون نام ] 1386,06,03 ساعت 14:25

کاش اقا به ما هم نظری داشته باشد .دارد میدانم توکل به خدا داشتن باعث میشه به اقا هم که فکر کنم حالت بهجت داشته یاشم نه نگرانی

سلام از اظهار نظرت ممنون

ببین این من نیستم قاطی کرده این وبلاگ خودت که ۲بار ۲بار میفرسته بدون نام میفرسته حالا بابا همه این ۳ ؛۴تا ما هستیم

راستی من نگفتم کپل عروسی کرده اون یک خاطره بد بود که نوشتم .تازه گفتم تا نیمه رفتم و نشد پس کپل هست به افتخاره کپل یک دست محکم

سلام ممنون از اینکه میایی و سر میزنی امیدوارم به دل آقا هم نشسته باشد

دعای کمیل مولا فراموش نشه.
یا علی

یا ابا صالح ادرکنی
آپم

سلام مرسی که بهم سر زدی و کامنت گذاشتی بازم بیا من اپم

تمام لحظه های شیرین زندگی ام خاطرات "با تو بودن" است .

آپ کردم بیا[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد