ساحل ارام

عمومی

ساحل ارام

عمومی

نتیجه

سلام

حرکت یعنی چی

 

صبر یعنی چی

 

 انتظار یعنی چی:

 

به نظر من یعنی با حوصله تمام و با فکراقدام بکن تا به

 

 نتیجه مطلوب برسی

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام خدمت سعید عزیز . با اینکه جمله خیلی کوتاهی بود اما اصل زندگی در اون نهفته بود . ممنون

پریسا 1386,05,15 ساعت 00:22

معذرت میخوام اشتباهاٌ سعید نوشتم ......

رضا 1386,05,15 ساعت 14:48

ساحل جان ممنون که به من سرزدی، بازهم از این کارها انجام بدی خوشحال میشم

سلام خیلی ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدین

خیلی وبلاگ زیبایی دارین امیدوارم که موفق باشین

به منم سر بزنین مرسی بای بای

سلام دوست عزیز خوبی ، سر حالی ، خب امید وارم که خوب باشید
مطلب قشنگ و جالبی رو در وبتون گذاشتید
می دونم باز هم همین طور خواهد بود و من هم قول می دم بار ها و بار ها
برای خوندن مطالبتون مزاحمتون بشم
امروز من تنهام...

تنها از کسانی که هیچ گاه پا به پای اشکانم اشک نریختند...

تنها از دستانی که دست هایم را به وقت شادی و غم نگرفتند....

تنها از در و پنجره هایی که به روی امید گشوده نشدند....

سید 1386,05,16 ساعت 22:49 http://saheliaram.blogfa.com

سلام
متن قشنگی برای شروع بود

شلام
چقده آرام بخشین شما
اژ دلداریتون ممنونم
راشتی نگفتی داداشیت کجا رفت

تاژه
آرام می آیی آرام می روی. نرو. بمان.

اگرچه گرفته ای از من.
بگذار تا برای یک بار هم که شده پلکهای آسمان را از چشمان بی نهایت توبنگرم.
آرام می آیی.
آرام می روی.
برو.
من هم می آیم.
خودفروش می شوم در محضر تمامی مردانگی ات .
احساس شادمانه بودنت را به نام می زنم.
نامم را از من بگیر.
نشانم را اما ...

آن سوی همه دلهای شکسته،
دخترکیست که برای پایان تمام نفرینهایش نماز می خواند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد