ساحل ارام

عمومی

ساحل ارام

عمومی

قفل

سلام

 

دیشب یه برنامه تلویزیونی دیدم راجع به بسته

 

شدن در و ماندن پشت درهای بسته.

 

تا حالا شما پشت در بسته موندین؟؟

 

اگه پشت در بسته بمونید چه می کنید؟؟؟

 

از همون موقع تا حالا به این فکر می کردم

 

که اگه خدا در خونه خودش روببنده ما چه

 

کاری از دستمون بر می آید چه میتوانیم

 

بکنیم  ؟؟؟

 

خدایا تو را بنده های خوب بسیارو ما را

 

خدایی چون تو هیچ

 

 

بیایید قفل در خونه دلمون رو درماه شعبان 

 

 با کلید معرفت باز کنیم تا وقتی به مهمونی

 

خونه خدا می ریم در خونش برامون

 

باز باشه .

 

آ‌ری شاه کلید همه قفلها و درهای بسته

 

اوست .

 

 

 

دلتنگی

سلام...

 

دل که تنگ میشه یعنی میگیره

 

فقط یکی میتونه اونو آروم بکنه

 

اون کسی نیست بجز کسی که بهش اعتماد

 

 داری

اعتماد

به چه کسی اعتماد کنیم ؟

به کسی که خوب حرف میزند ؟ 

به کسی که خوب و اهل عمل است ؟

 

خدایا آسیب دیده ام . رنجیده ام

اما آنچه آسیب دیده است نفس من است

ضمیر ناپایدار من . غرور. تمنا .نفرت و خشم من

ضمیر پایدار من هر ضربه را با دعا پاسخ می دهد و می گوید:

" خدایا آنها را عفو کن چون نمی دانند چه می کنند "

خدایا یاریم ده تا با ضمیر پایدارم یکی باشم.

رقص

سلام

 

خدایا تو را به خاطر داشته ها و نداشته هایم

 

شکر می گویم.

 

در زندگی گنجهای بی شماری داریم که قدر آنها را

 

 نمی دانیم و داشتنشان را امری طبیعی  تلقی می کنیم

 

تا وقتی که زندگی به شکل غیر منتظره آنها را از

ما می گیرد .

 

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتیم

 

اما حالا که به آن دعوت شدیم باید تا می توانیم

 

زیبا برقصیم.

 

نمیدانم این نوشته را کجا خواندم ولی خوب میدانم که

 

اهنگساز خوبی داریم

نتیجه

سلام

حرکت یعنی چی

 

صبر یعنی چی

 

 انتظار یعنی چی:

 

به نظر من یعنی با حوصله تمام و با فکراقدام بکن تا به

 

 نتیجه مطلوب برسی