ساحل ارام

عمومی

ساحل ارام

عمومی

خانه تکانی

سلام

 

سلامی به گرمی آفتاب سرخ و به لطافت

 

                       همان

                     

                        سلام

 

راستی هیچ فکر کردی آسمون دلت چه رنگیه؟

 

میخواهی رنگش آبی آبی آبی باشه؟؟؟ پس

 

بیایید هر چی گرد غم و غصه تو دلامونه گرد گیری کنیم.

 

بیایید هر کسی رو که بهمون بدی کرده ببخشیم .

 

بییایید به غصه هامون به غمها و مریضیهامون به هر اونچه

 

که تونسته  آسمون دلمون رو ابری و خاکستری بکنه

 

لبخند بزنیم و بگذاریمشون کنار 

 

زود باشید که ماه رمضون وقت رفتن به مهمونی خدا ست

 

و داره از راه می رسه

 

خدا جون کمک کن تا با یه دل صاف و آبی به مهمونیت بیاییم    

 

فرارسیدن ماه مبارک رمضان از حالا مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام وسابقون السابقون شدم التماس دعا دعام کن یادت نره موقع افطار من به یاد بیار

اسمون دلم گرفته امیدوارم تو ماه رمضان خدا توفیق عبادتم بده

من آبی آبی هستم
شعر یه واقعیته نه منظومه غم
من به غمش کار ندارم
دنبال واقعیتش هستم

پایان ماه رمضون می خوام سفید سفید باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد