ساحل ارام

عمومی

ساحل ارام

عمومی

یتیمان کوفه

سلام

 

آنکه به نماز صادق فرصت نکرده بود

 

ناز پرورده کعبه را احساس نکرده بود

 

در یاد هیچکس نبود یتیمان کوچه های کوفه

 

که جز علی ز آنان کس حمایت نکرده بود

 

خانه به خانه درب به درب روزی خود

 

به تقسیم همچو علی کس شبانه حمل نکرده بود

 

در نماز بحر آن گدای مسکین

 

دادن خاتم را استخاره نکرده بود

 

دنیای سخن و حکمت این قران ناطق

 

لیک جز با چاه سخن خویش قسمت نکرده بود

 

این عرش ملکوتی را گریان و خون آلود

 

کس جز ابن ملجم ملعون نکرده بود

 

نفرین من و تو  و همه هستی بر او باد

 

هرچند چو خدای کس این ملعون لعن نکرده بود

 

رمضان و رحمت و بخشش

سلام

 

دلت را خانۀ ما کن


مصفّا کردنش با من

 

بیا درد دل افشا کن

 

مداوا کردنش با من

 

اگر گم کرده ای اِی دل کلید استجابت را


 

بیا یک لحظه با ما باش ، پیدا کردنش با من

 

بیفشان قطرۀ اشکی که من هستم خریدارش

 

بیاور ذرّه ای اخلاص ، دریا کردنش با من

 

 

اگر درها به رویت بسته شد دل بد مکن ، باز آ

 

درِ این خانه دق الباب کن ، وا کردنش با من

 

بمن گو حاجت خود را اجابت می کنم آنی

 

طلب کن هر چه می خواهی ، مهیا کردنش

 

با من

 

چو خوردی روزی امروز ، ما را شکر نعمت کن

 

غم فردا مخور ، تأمین فردا کردنش با من

 

 

به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان

 

بخوان این آیه را ، تفسیر و معنا کردنش با من

 

 

اگر عمری گنه کردی ، نشو نومید از رحمت

 

تو توبه نامه را بنویس ، امضا کردنش با من

 

 

خدای مهربونم خدای خوبم به خاطر تمامی داده ها و

 

نداده هایت ممنونم

 

چنانم کن، که میخواهی


مرا آن کن، که میدانی

خانه تکانی

سلام

 

سلامی به گرمی آفتاب سرخ و به لطافت

 

                       همان

                     

                        سلام

 

راستی هیچ فکر کردی آسمون دلت چه رنگیه؟

 

میخواهی رنگش آبی آبی آبی باشه؟؟؟ پس

 

بیایید هر چی گرد غم و غصه تو دلامونه گرد گیری کنیم.

 

بیایید هر کسی رو که بهمون بدی کرده ببخشیم .

 

بییایید به غصه هامون به غمها و مریضیهامون به هر اونچه

 

که تونسته  آسمون دلمون رو ابری و خاکستری بکنه

 

لبخند بزنیم و بگذاریمشون کنار 

 

زود باشید که ماه رمضون وقت رفتن به مهمونی خدا ست

 

و داره از راه می رسه

 

خدا جون کمک کن تا با یه دل صاف و آبی به مهمونیت بیاییم    

 

فرارسیدن ماه مبارک رمضان از حالا مبارک

عشق

سلام

 

به نظر شما عاشق کیست وعشق چیست

 

عشق و عاشقی در این دوره زمونه

 

واژه ایست که کاربردش بسادگی صورت

 

میگیرد. بد نیست که در اینجا نصیحت

 

چارلی چاپلین به دخترش را برایتان بنویسم

 

تا بدانید من بدنبال کدام گم گشته هستم:

 

دخترم هیچکس و هیچ چیز ارزش اینرا ندارد

 

که تو حتی ناخن پایت را برایش عریان کنی

 

به نظر من تن عریان تو باید مال کسی باشد

 

که تو روح عریانش دوست میداری.

 

 

کاش میشد که همه عاشق روح کسی میشدند

 

تا جسم و ظاهر او..........

 

 

رسوائی

سلام

 

اگر آمدی رسوایمان نکن بگذار همچنان منتظرمان بخوانند

 

جمله پرمعنائی است

 

بیائید دعا کنیم که ریشه رسوائیمان از بین برود