ساحل ارام

عمومی

ساحل ارام

عمومی

قفل

سلام

 

دیشب یه برنامه تلویزیونی دیدم راجع به بسته

 

شدن در و ماندن پشت درهای بسته.

 

تا حالا شما پشت در بسته موندین؟؟

 

اگه پشت در بسته بمونید چه می کنید؟؟؟

 

از همون موقع تا حالا به این فکر می کردم

 

که اگه خدا در خونه خودش روببنده ما چه

 

کاری از دستمون بر می آید چه میتوانیم

 

بکنیم  ؟؟؟

 

خدایا تو را بنده های خوب بسیارو ما را

 

خدایی چون تو هیچ

 

 

بیایید قفل در خونه دلمون رو درماه شعبان 

 

 با کلید معرفت باز کنیم تا وقتی به مهمونی

 

خونه خدا می ریم در خونش برامون

 

باز باشه .

 

آ‌ری شاه کلید همه قفلها و درهای بسته

 

اوست .

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر

به عشق عشق بورز.
ممنون از حضورت بای بای

رضا 1386,05,28 ساعت 13:24 http://miadgahakhar.blogfa.com

سلام عزیزم
وب جالبی داری ، بازم به من سر بزن
اگه با تبادل لینک موافقی وب ما رو با نام « هر چه می خواهد دل تنگت » لینک کن بعد به من خبر بده تا وب تورو با هر اسمی که خودت تعیین می کنی لینک کنم
فعلا

باربد 1386,05,28 ساعت 13:59 http://farahat.blogfa.ir/

سلام در خونه خدا همیشه بازه منتها چون مانسانها خیلی با معرفت نیستیم و در طول سال با او ارتباط نداریم یه زمانهائی رو خودش برای ما گذاشته با تعابیر گوناگون تا شاید دنبال او باشیم ولی باز هم بی معرفتیم

سلام از حضورت در وبلاکم خرسندم وسپاسگزار

واما عشق اون در تک تک سلولهایم هست ومطمئن هستم که خدا بر قلبم مهر نمیزند یعنی امیدوارم ومیدونم دوستم داره چون خودش این عشق را در دلم انداخت

سلام

همیشه همینطور بوده و خواهد بود یگانه افریدگار ما همه مخلوقاتش را دوست داره ولی اینموجود دوپا گاهی فراموش میکنه که معبودش کیست انوقته که غرور بهش اجاز ه نمیده
تا کمی به انسان بودنش فکر کنه و پیشرفتش را مدیون ذهن کوته خود میدونه نه یاری پروردگارش موفق باشید

سلام مهربون
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*[گل][گل]

رضا 1386,05,31 ساعت 07:44 http://miadgahakhar.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنونم که به من سر زدی موفق باشی
بای

سلام
دقیقا به مطلبی اشاره کردید که نیاز مند آن بودم
مرسی
آپتان زیبا و آموزنده بود
لحظه شماری می کنم تا آپ بعدی
در پناه او باشید
دوست شما: علی خیراندیش

با خطوط قلبم برایش نوشتم تا نفهمند که من دوستش دارم آپ کردم بیا

سلام ...چطوری؟

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.

آپ کرددددددددددددددددددددددددددددددممممممممممم
بدو بیا که منتظرم

سلام وبلاگ زیبایی داری مرسی که به من سر زدی و کامنت گذاشتی من اپ شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد